mapa

CYKLOTRASY NA SLAVIČÍNSKU

Státní a mezinárodní trasy

Trasa č. 46:
Jihovýchodní příhraniční trasa - Český Těšín, Vsetín, Slavičín, Břeclav.

Trasa č. 49:
Napojovací trasa na trasu č. 46 - Pitín, Rokytnice, Štítná-Popov, Brumov-Bylnice, Nedašova Lhota, hranice.

Místní trasy Zlínského kraje - barva modrá

Trasa č. 5054:
Slavičín, náměstí Mezi Šenky, Rudimov, Luhačovice, Provodov, Zlín

Trasa č. 5058:
Slavičín - Hrádek, křižovatka u Hostince U Zemánků, Divnice, Vlachovice, Vlachova Lhota,Val. Klobouky

Městské okruhy - žlutá barva

Jižní okruh:
Horní náměstí, pravý břeh Říky až do Hrádku, silnice směr Bojkovice, za Hrádkem odbočka na letiště nad čtvrtí Šabatec, Horní náměstí.

Severní okruh:
Od radnice, ulicí Školní kolem stadionu, lávka přes Lipovský potok, vyšlapaným chodníkem k horní části hřbitova, polní cestou ke konci spodní části zahrádkářské kolonie, vyšlapaným chodníkem k hrázi rybníka Slavík 2, přes hráz podél rybníka Slavík 1 k hokejbalovému hřišti, ulicemi U Rybníka, Školní, Nad Ovčírnou ve čtvrti Vlára, ulicí Pod Kaštany nad areálem výzkumného ústavu, vyšlapaným chodníkem za kotelnou a nad čtvrtí Malé Pole až na ulici Družstevní, ulicí Dlouhou pod výzkumným ústavem k hasičské zbrojnici, ulicí Hasičskou k radnici.

Velký slavičínský okruh - fialová barva:
Parkoviště hřbitov Slavičín, k zahrádkářské kolonii po městském severním okruhu až k hokejbalovému hřišti ve čtvrti Vlára, ulicí Na Zastávce, směrem k Vlárským strojírnám do Bohuslavic, za Bohuslavicemi krátkým polním úsekem kolem řeky Vlára ke křižovatce nad Jestřabím, napojení na mezinárodní cyklotrasu č. 49 do Rokytnice, od křižovatky na Křižném (křižovatka k Šanovu) směr Hrádek, napojení na mezinárodní cyklotrasu č. 46, za železničním přejezdem nad Hrádkem odbočka na polní cestu k letišti ke čtvri Šabatec, polní a lesní cestou k silnici na Rudimov, směr Slavičín napojení na místní trasu 5054, na křižovatce směr Patrůvka s odbočkou do Nevšové, v Nevšové se napojuje na místní trasu č. 1 směr Lukšín, kolem firmy PRABOS, ulicí Krátkou k parkovišti u hřbitova.

Místní spojovací trasy - oranžová barva

Trasa č. 1:
Slavičín, ulicí K parku do Nevšové, horní část obce, napojení na červenou turistickou značku, směr Petrůvka, za Petrůvkou odbočení směr pramen Aloiska v Luhačovicích.

Trasa č. 2:
Od radnice ve Slavičíně, ulicí K Hájenkám, lesní cestou přes Starý Háj, napojení na mezinárodní cyklotrasu č. 46 za Lipovou směr Haluzice ( cca 800 m).

Trasa č. 3:
Vodojem nad čtvrtí Vlára, polní cestou po hřebenu k lesíku na čtvrtí Malé Pole, vepřín v Divnich, napojení na místní cyklotrasu č. 5058.

Trasa č. 4:
Hrádek ulící Ke Snožku pod viaduktem, polní cestou přes kopec, vedle televizního převaděče k horní části Rokytnice, polní cestou, zčásti panelovou, do Šanova.

Trasa č. 5:
Hrádek, křižovatka na Divnice (od trasy č. 5058), přes železniční přejezd nad Hrádkem, směr Rokytnice, na kopci odbočit vlevo na polní hřebenovou cestu na Bohuslavice.

Trasa č. 6:
tato trasa spojuje hřebenovou polní cestou trasu č. 4 a 5 nad Hrádkem.